

I dagens episode er jeg selv klient og i terapi hos Katharina Oravsky Sandström, der både er læge, terapeut og selv har ADHD. Samtalen tager udgangspunkt i min egen selvforståelse som menneske med en diagnose og de udfordringer og indsigter, det fører med sig.Vi dykker ned i emner som skam og skyld…