
Bandidos har åbnet en rockerborg i Aarhus, der traditionelt set har tilhørt Hells Angels. Efter Den Store Nordiske Rockerkrig i 90'erne, indgik de to klubber en aftale, hvor landet blev delt mellem dem, og Hells Angels' har i 32 år haft monopol på byen. Cecilie Erland fortæller, hvad der er sket.…







