
AFSNIT 100!!!! Hvor er det vildt og jeg kunne ikke forestille mig nogen andre end Basim at fejre det med! Glæd dig til næsten halvanden times hygge, for oh my lord jeg elsker Basim. Vi synger! Vi synger meget…. Vi snakker om X-factor, og om at skulle være bedre til at tage imod komplimenter og hvad…

