
Ussel aka Emil er in the house. Er simpelthen så flov over at jeg først fik bekendtskab til ham for nogle måneder siden. Han er så god en dreng! Jeg taber sgu tråden et par gange, fordi jeg bliver lidt genert?? Så charmerende en ung mand. Og ikke mindst sjov. Men det bliver akavet, fordi jeg er…

