
"Hvorfor skal Danmark gå forrest når det gælder støtten til Ukraine? Hvorfor skal vi ikke dukke os? Hvorfor skal vi ikke nøjes med at være den 3. eller 4. største bidragsyder og hvorfor skal vi absolut udbasunere og skilte med, at Danmark er den største bidragsyder?" sådan lyder de kritiske…







