
"I år 2000 var den amerikanske statsgæld på halvtreds procent af BNP, der var overskud på statsfinanserne. Om fire år mener den Internationale Valutafond, at USA har en højere statsgæld end samtlige europæiske lande. Samtidig med at de har et underfinansieret pensionssystem. Det kan godt være, at…







