

Anna Libak, udlandsredaktør på Weekendavisen mener ikke statsministerens retorik overfor Trump er den klogeste; "...der hvor statsministeren siger, at hvis USA invaderer Grønland, så vil Nato gå i opløsning. Altså det at hun (statsministeren) overhovedet går ind på præmissen og fremmaner et billede…