
For to år siden trådte statsminister Mette Frederiksen frem på Amalienborg Slotsplads og meddelte, at Danmark havde fået en ny regering bestående af Socialdemokratiet, Venstre og Moderaterne. Vi ser på hvordan det gået og hvad udsigten er for SVM-regeringen med: Magnus Barsøe MF (S), Lawand Namo…







