

”Når solen går ned, får du øjnene stukket ud, så mørkt er der på Falster.” Sådan skrev forfatter Knud Romer om sin hjemstavn. Og mørkt er der, hvis man kører ud i landet, når sommeren er gået væk og vinteren indfinder sig. Men det er bestemt ikke nogen dårlig ting. Tværtimod. Det sander de to…