
Ud af det blå præsenterede regeringen torsdag en finanslov med De Konservative som eneste aftalepartner. Dermed svigtede det borgerlige parti sine blå partnere og genoplivede den gamle alliance med Venstre: »Sammen kan de få en stærk position. V og K er den…







