
TV 2 har sendt Folketingets 12 partiformænd på højskole, men måske mest for at hygge sig, mener Hans Mortensen og Arne Hardis, der anmelder udsendelsen i Avistid. TV 2s program vidner om en ny virkelighed i dansk politik, eller som Arne Hardis siger: »Et forfald i…







