
Det står skrevet i meningsmålingerne: Socialdemokratiet taber København. Men hvorfor egentlig, når alle er enige om, at København er verdens bedste by, skabt af socialdemokratisk styre i over 100 år. »Vælgerne takker jo ikke for det, man har…







