
I øjeblikket modtager grundskolens ældste elever + alle de unge mennesker på ungdomsuddannelserne fjernundervisning. Hvordan går det? Lærer de noget? Og hvad kan vi som skole- og uddannelsessystem bruge de aktuelle erfaringer til på sigt? Alt dette, og meget mere, kan skal vi tale nærmere om i…
