
Giver det stadig mening at tale om “inklusion”? Burde vi hellere tale om “deltagelsesmuligheder”? Hvad kan vi få blik for, hvis vi anvender et børneperspektiv? Hvordan sammensætter man grupper i undervisning og frikvarter? Og hvordan definerer vi begrebet “trivsel”? Dagens gæst er Christina Holm…
