
Hvordan ser skolen ud, når man oplever den fra et børneperspektiv? Hvordan er det at være et barn, der kan noget helt særligt? Og det vigtigste i virkeligheden at have en god ven? Mens det “rigtige” BØRNEPSYKOLOGI er på sommerferie læser jeg både “Arthur Bruhn & Superkræfterne” og “Arthur Bruhn &…
