

Mærsks indtjening er for dårlig i forhold til DSV og Novo. Tesla har en urealistisk høj markedsværdi og en upålidelig leder. Og selvom Bavarian Nordic forsøger at skabe en mere stabil indtjening med rejsevacciner, så vil de stadig ikke love, at sende kommende overskud tilbage til aktionærerne.Det…