

“Jeg har det sgu bare godt med at have noget cash stående,” siger Bo Rygaard, best.fmd. Netcompany, i Børsens podcast “Sådan investerer jeg”. Han har et to-cifret millionbeløb stående kontant, mens banken løbende foreslår, at pengene investeres. "Der går ikke en uge uden, at de kommer med gode…