

De danske aktier har i tre et halvt år stået mere eller mindre i stampe, lyder det fra investor Jens Løgstrup, der netop har købt op i Novo Nordisk og begynder igen at kigge nærmere på tankselskabet D/S Norden.Et selskab han tidligere har ejet 0,4 pct. af aktierne i. Men for et par år siden solgte…