
To erfarne investorer tror på Novo Nordisk - især efter onsdagens fyringsrunde. "De tag, der bliver taget nu her, er faktisk gode for selskabets sundhed på længere sigt. Så jeg tror, at vi har set bunden," siger Ole Søeberg. Danske aktier er generelt på tilbud lige nu - og det er et klart…



