

Investorerne hælder danske og europæiske aktier ned ad brættet for at få del i indtjeningen i de amerikanske aktier. Med udsigt til skattelettelser og deregulering, er der bare mere vækst at spore i USA end i Europa, lyder det fra investor Ole Søeberg, direktør i Nordic Investment Partners.Sammen…