

Mia-forvalteren Artha sælger for første gang ud af sine Novo aktier og tager toppen af beholdningen.”Det går for stærkt. Jeg kan godt regne værdien hjem, men vi er et par år foran lige nu. Der er nogle advarselslamper, der begynder at blinke. Vi har solgt ud, så Novo ikke fylder for meget i vores…