
Novo- og Lundbeck-ejerne går sammen om nyt medicinalselskab, En nystiftet fond skal omdanne landbrugsjord til natur, Milliardopkøb fra Axcel
Udgivet 2.12.2025
Ejerfondene bag Novo Nordisk og Lundbeck har købt sig ind i et nyt selskab.Fruergaard og Gubra-stifter lægger mio. i opkøb af jord. Axcel køber norsk it-firma for milliardbeløb.Troels Lund Poulsen advarer mod fredsaftale. Mange flere skal have vægttabsmedicin. Regeringen vil gribe ind over for…







