

Håndbold har været her, der og alle vegne. Seertallene taler for sig selv, men (hvornår) bliver det et problem for de danske medier, at håndboldherrerne er blevet SÅ overlegne? Det spørger vi TV 2s Morten Ankerdal om. Og så diskuterer dagens…