
Hvis man skal tro Berlingske - og andre medier - så er der kun en vej for B.T. Og det er ned. I ugens løb er der blevet publiceret en del artikler om B.T.s ‘krise’, der mest af alt lyder som nekrologer. Hvad siger chefen for hele Berlingske-Media-biksen til situationen? Vært: Henrik Qvortrup…







