
Bandidos er gjort ulovlig, og er dermed ikke længere en afdeling i Aalborg. Hells Angels afdelingen i Aalborg er tilsyneladende også lukket, og rockerborgen i Nørresundby er solgt.Betyder det så et endegyldigt farvel til rockere i Aalborg, der ellers er kendt for at have huset adskillige…







