
Det blev ugen, hvor regeringen for alvor tog fat i diskussionen om, hvor dyrt det er blevet at være dansker. Ikke bare bliver kaffe og chokolade billigere - der venter også lavere elregninger. Statsministerens gearskifte er tydeligt: Mindre på den store verdensfredsklinge - mere i øjenhøjde med…

