
Den grønlandske sprogfejde i Folketinget blev en win-win-win: Aki-Mathilda Høegh-Dam triumferede ved at insistere på at tale grønlandsk, Inger Støjberg scorede også point på hjemmefronten ved at kalde det for et "cirkus", og statsminister Mette Frederiksen hævede indsatsen ved at slå fast, at sagen…







