
Regeringen inkasserer det ene nederlag efter det andet på helt centrale punkter, og det står klart, at det i høj grad er Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti, der sidder på magten. Hvad blev der af Løkkes “jeg vil ikke være statsminister for enhver pris”? Og kan det efterhånden blive meget værre?…







