
Politikerne vil give sig selv en lønforhøjelse samtidig med, at deres lukrative pensionsforhold bliver normaliseret. Men hvordan forklarer man lige vælgerne, at man selv skal have 15 procent mere i løn, når der med garanti ikke bliver givet ved dørene ved forårets overenskomstforhandlinger? Måske…







