

Netop som regeringen skulle granskes for sin hemmelighedsfulde håndtering af corona-krisen, har det nu vist sig, at alle de afgørende emails er blevet slettet hos Statens Serum Institut. Er det lidt for belejligt? Sådan lyder det fra Venstre, som nu angriber regeringen for magtfuldkommenhed.…