
Hvorfor går Venstres formand ikke hårdere ind i regeringens behandling af svindelsagen fra Forsvarets Ejendomsstyrelse? Er Ellemann i det hele taget fanget i en Mr Nice Guy-rolle, der måske nok er sympatisk, men næppe er særlig effektiv, hvis man vil være statsminister? Det er bare et af mange…







