
Statsminister Lars Løkke Rasmussen har været på Twitter. Nogle gange er det en god ide, men mandag aften skulle han måske bare været gået tidligt i seng. Og hvad med Søren Pind? Han spændte også buen på Twitter, da han trak Nazi-kortet i debatten om omskæring af drenge. Hvor er rådgiverne? Er dé…







