
Forhandlingerne om et paradigmeskifte i udlændingepolitikken ser ud til at blive endnu vanskeligere end først antaget. Kan det mon ligefrem tvinge Løkke til at udskrive et folketingsvalg? Kommer besværlighederne til at fylde på Venstres landsmøde i weekenden? Og hvad med Støjbergs ikke-afvisning…







