
Regeringen beskyldes for magtfuldkommenhed og stram styring. Men det virker. Og derfor kan Mette Frederiksen også tillade sig at melde afbud til 1. maj i Fælledparken. På et punkt er regeringen dog i problemer: Forhandlingerne om udligningsreformen er kommet skidt fra start. Regeringen er i flere…







