
Sammenbruddet for Venstre synes totalt. Men pludselig øjnes et lys for enden af dødsspiralen: Stephanie Lose, den stærke kvinde fra Sønderjylland, står til at blive ny næstformand, og hun kan måske give Venstre en ny, tiltrængt og langt skarpere kant over for Socialdemokratiet og statsminister…







