
Statsminister Lars Løkke Rasmussen tog røven på Socialdemokratiet i tirsdags, da han foreslog, at de penge, som staten kan komme til at spare ved en lockout, skal øremærkes til velfærd. Men hvorfor i alverden var det ikke Socialdemokraterne, der foreslog dét? Er de faldet i søvn? Det giver vi et…







