
Hernings borgmester Lars Krarup er mildt sagt ikke tilfreds med regeringens kurs, og det har han sagt højt. Er Krarup bare tøsefornærmet over, at han ikke fik politiskolen til Herning? Eller stikker utilfredsheden dybere, og kan den risikere at brede sig til resten af partiet, der i forvejen hænger…







