
Statsministeren må knibe sig i armen. Med kaos i rød blok er det ham, der har al momentum lige nu. Løkke garanterer ganske vist, at der ikke bliver udskrevet valg i 2018, men kan vi nu også stole på det? For nu, da man ikke kan sparke sig frem for røde statsministerkandidater, så kunne et lynvalg…







