

Nedturen for Dansk Folkeparti fortsætter - nu for alvor: Bagmandspolitiet har netop rejst sigtelse mod næstformand Morten Messerschmidt for misbrug af EU-midler, og dermed er hans formandsdrømme brast. I hvert fald foreløbigt. Retssagen kan grave det dybe hul, som Dansk Folkeparti står nede i,…