
Amerikanske soldater på dansk jord. Sådan lyder statsministerens nye hardliner-budskab. Mette Frederiksen er godt i gang med at overhale selv Anders Fogh højre om og lægger nu op til et historisk tæt militærsamarbejde med USA. Det er ikke noget, der behager hverken Enhedslisten eller SF, men det er…







