
Statsministeren er i offensiven. Og Mette Frederiksen har store problemer med at finde noget at angribe Løkke for. Det så man tydeligt under Folketingets åbningsdebat, som hun ikke kom godt ud af. Den ”røde” Løkke har øjensynligt bragt socialdemokraterne i vildrede om valg-strategien. Og samtidig…







