
Regeringen har ikke bare indført skrappe love i kampen mod Corona. Den bruger også løftede pegefingre og udskamning som et værktøj. Det er ikke ligefrem noget, der er specielt populært alle steder i erhvervslivet - og heller ikke på Christiansborg, hvor de borgerlige undrer sig. Nu er regeringen så…







