
Hvis oppositionen i øvrigt havde været i topform, kunne det have været en forfærdelig uge for regeringen. For regeringen ligner mere og mere én, der taler mere, end den handler: Flygtningelejre i nærområder bliver ikke til noget. Der er ikke sat penge af til tvangsfjernelser. Og Arne-udspillet…







