
Hvedebrødsdagene er slut for SVM-regeringen. Det første års én for alle-alle for én stemning er afløst af dybe frustrationer. Lars Løkke Rasmussen har således på interne møder i regeringen kritiseret, hvad han kalder mangel på handlekraft. Og det føjer sig til, at Venstre åbent har kritiseret…







