

Dansk Folkeparti spiller højt spil ved at satse på Venstres tidligere næstformand Inger Støjberg som ny formand. Om blot 15 dage får hun sin dom i rigsretten, og under normale omstændigheder ville det være helt utænkeligt, at et parti vil turde løbe en så overhængende risiko: Støjberg kan meget vel…