
Socialdemokratiet elsker asfalt - ligesom de borgerlige partier. Regeringens nye transportudspil er derfor en invitation til forlig med blå blok, men skaber derfor også stor utilfredsshed blandt støttepartierne. De havde håbet på mindre motorvej, mere kollektiv trafik og endnu mere CO2-reduktion.…







