
Der skal bruges 38 milliarder ekstra til forsvaret over de kommende ti år. Ikke til krudt og kugler men til at lappe huller og få rettet op på et forsvar, der er kørt helt i sænk. Tør regeringen mon skaffe de mange penge ved at gennemføre alle de reformer, den har lagt op til? Det er det store…







