
Hvis Nye Borgerlige kommer i Folketinget, holder partiet fast i tre ultimative krav, hvis partiet skal pege på Løkke som statsminister. Og hvis Løkke ikke leverer, ja så vil Pernille Vermund pege på sig selv. Lugter det lidt af Fremskridtpartiet? Og hvordan vil Løkke håndtere det nye protestparti?…







