

Regeringens aftale med Rwanda minder næsten om en fupmail fra Nigeria: Hvis du bare lige begynder med at overføre 21 mio. kr. til en afrikansk konto, så vil din lykke være gjort. Aftalen er nemlig kun en hensigtserklæring, og Rwanda forpligter sig ikke engang til at ville oprette modtagelseslejre…