
Løkke fik kun lov at glæde sig over EP-valget i godt et døgn – så ødelagde hans evigt onde ånd Søren Gade det hele. Han har nemlig ikke tænkt sig at hjælpe Løkke i resten af valgkampen – for nu at sige det pænt. Betyder det, at det momentum, som Løkke fik ved valget i søndags, er tabt på gulvet?…







